Kompletny marketing medyczny
Zwiększ zainteresowanie swoją ofertą poprzez aktywne i ukierunkowane działania marketingowe na rynku krajowym i zagranicznym. Daj się znaleźć Pacjentom, zainwestuj w swój wizerunek w internecie (i nie tylko). Oferujemy usługę tzw. “reputation management”, czyli zarządzanie reputacją – najważniejszą wartością Lekarza/Kliniki.
88% użytkowników internetu regularnie szuka informacji dotyczących zdrowia w sieci. Warto zadbać, aby wizerunek naszej placówki medycznej był nienaganny i budził zaufanie.
Czym jest marketing medyczny?
Marketing usług medycznych wyizolowany z szerszego pojęcia marketingu medycznego (zawierającego także promocję produktów farmaceutycznych) jest specyficzną gałęzią marketingu – zazwyczaj zabiegów i procedur nie związanych z poprawą urody się nie “reklamuje”. Bardzo ważne w tej dziedzinie marketingu jest dokładne określenie odbiorcy, precyzyjne dotarcie do niego z rozwiązaniem problemu, budowanie zaufania do lekarza, kliniki, dużą rolę odgrywa tu marketing szeptany, komentarze. W przypadku promocji placówki medycznej najistotniejsza jest relacja Lekarz – Pacjent. Marketing medyczny polega na przedstawieniu informacji, zgodnie z prawem nie powinien zawierać form zachęty oraz potocznych określeń i obietnic dotyczących poprawy stanu zdrowia. Jako EuroTreatMed wiemy jak ważne jest adekwatne budowanie strategii rozwoju marki na rynku medycznym, dbanie o przedstawioną rzetelnie jakość usług, dotarcie do Pacjenta i utrzymanie go. Oferujemy pomoc w copywritingu tekstów medycznych, usługi medycznego Public Relations, skuteczne budowanie marki w kontekście nowych mediów oraz szeroko pojętego marketingu i promocji placówki medycznej. Swoją ofertę kierujemy także do prywatnych gabinetów oraz do ośrodków zdrowia chcących zaistnieć na rynku międzynarodowym i pozyskać Pacjentów zza granicy.